Mayıs, 2011 için arşiv

evet format atmadan önce sık kullanılanları yedekleyelım kı tekrar o kadar sık kullandığımız siteleri kaybetmeyelim diye
C:\Users(kullanıcılar)\Bİlgisayarınızın adı \Favorites
arkadsalar ins. görüyorsunuzdur sarı yazılmış üst kısımdaki alan benım bılgısayarın adı aşağıdaki sarı kısım ise sık kullananlar çubugu oluyor. yanı tamamı favorites in ıcınde onu kopyalamanız işinizi görecektir ins.

Reklamlar

www.tkbilgisayar.tk
uzman yazılımcı olarak ve ağlar konusunda yeterli bilgiye sahip olarak.
uzman yazılımcı olmak için css ve htmlden başlayın sonra php ögrenin sonra en önemli konulardan microsoftun temeli olan c dillerinden c# ögrenin sonra bilgisayar ağları dersini araştırın bilgisayar mühendisliğinde bu dersi alırsanız daha iyi anlarsınız dns, ıp, mac, adresleme nasıl olur router nedir , nasıl çalışır nasıl bir frekans kullanır, ve güvenliği nasıl sağlanır.. bunları iyice ögrenin artık bir adım attınız hayırlı olsun diyelimmi :)) o işi espirisi zaten bunları bilseniz hacerlığı bırakıp adam akıllı para kazanırsınız :))

Birgün, işini en iyi yapan ayakkabıcılardan birini bir adaya gönderirler, iş için.Fakat buradaki insanların hepsi çıplak ayakla dolaşmaktadır.Bunu gören ayakkabıcı hemen telefona sarılır ve :’buradaki insanların hiçbiri ayakkabı giymiyor ki! Hemen beni buradan alın’ der.Ve istediği yapılır.

Bu kez aynı adaya başka bir ayakkabıcı gönderilir ve o da buradakilerin ayakkabısız dolaştığını görünce, o da telefona sarılır.Fakat o : ‘buradakiler, çıplak ayakla dolaşıyor,ayakkabısız hepsi.Hemen bana şu kadar malzeme yollayın,Yaşadık! ‘ der…

hayata bardağın dolu tarafından bakmak

1.kadın sabah kalkmış, aynaya bakmış ve kafasında yalnız üç kıl saç görmüş… “hımm” demiş, “galiba bugün saçımı örgü yapacağım…” öyle de yapmış, günü de harika geçmiş! …
Ertesi gün kalkmış, aynaya bakmış, kafasında iki tel saç kalmışmış…. “hımmm” demiş, “bugün saçımı ikiye ayıracağım…” dediğini de yapmış, harika bir gün geçirmiş.. …
Bir ertesi gene kalkmış, aynaya bakmış, kafasında tek tel saç var. “tamam, tamam” demiş, “artık bugün at kuyruğu yaparım…” öyle de yapmış ve çok çok güzel bir gün geçirmiş… daha bir ertesi, aynaya baktığında, kafasında bir tek tel bile kalmamışmış! “waaw” diye bağırmış; “bugün saç derdim yok!..”

silverlight

Yayınlandı: 07/05/2011 / Uncategorized
Etiketler:, ,

arkadaslar bu siteden size yardım olacagını düşünerek paylaşıyorum bu arkadasın silverlighta giriş adlı bir derlemiş oldugu kitab var tavsiye ediyorum  işinize yarar bir cıktısını alıp uzerınde karalama yapmanızı öneririm
http://yusufkarakas.net/

form uygulamalarında mesaj goruntulemeyı bızım asıl calısan bölüm main bolumudur
ama bız bunu form ıcıne  yazıyoruz main kısmıda formu çagırıyor ve calısıyor  main parogram.cs dedır

messageBox.show(“merhaba dunya ıle goruntulerız”)

http://www.kariyervideo.com/Csharp_da_Ilk_Uygulamamiz_Videoizle_72

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;

namespace ConsoleApplication1
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)               //program alanı burası
        {
            Console.BackgroundColor = ConsoleColor.Green;// ekran rengını degıstırdı
            Console.Clear();  //ekran rengını yesıl yapmıstık bunu sureklı yapması ıcın tekrarladı denebılır
            Console.WriteLine(” adınızı gırınız;”);// ekrana yazı yazdırdık merhaba dunya gıbı
           string ad =Console.ReadLine(); //klavyeden okuma ıslemını yaptırdık

           Console.Title = ad; // calısan ekranın adını degıstırdık
            Console.ReadKey();  // normalde f5 ıle calısınca ıslemı yapar ve ekradan kaybolur bu onlemek ıcın sureklı yazılacak olan bır metoddur ve unutulmamalı.
                    
        }
    }
} (daha&helliip;)

ilk uygulamaya gırdıgımızde sızı boyle bır kod ekranı karsılayacak yazmamız gereken alan

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
// bu ustekı alan bızım  kutuphanelerımız oluyor yanı çagırdıgımız kutuphaneler kullanacagımız kutuphanelerde desek dogru olur.

namespace ConsoleApplication1   //yandakı koyu ılk basta verdıgımız ısım oluyor yanı proje adı
{
    class Program  
    {
        static void Main(string[] args)
{          //   bu alan kodların yazılacagı alan        

   }
    }
}

//   bu ıfade acıklama satırı oldugunu belirtir.

arkadaslar ekran tam anlasılıyormu bılmıyorum ama c# uygulamalarımızın visual studio ile yapacagız yani visual studio c# ın ana uygulama konsulo yandakı ekranı tıklayınca karsımıza komut satırı gelecek sıze uygulama calısmanız ıcın bır sıte bırakıyorum o sıze yardımcı olsun
 java yada başka bır dıl bılıyorsanız emınım kolay gelecektır..
http://www.yaztasarla.com/

Hocamın sitesinden alıntıdır…

Bazen düşünüyorum acaba developer camiasında neden bu kadar çok dedikodu var diye 🙂 Şimdi konu nereden çıktı diyeceksiniz. Bu yazıyı yazmamın nedeni “Silverlight öldü” nidalarının son dönemde tekrar havalanmasından kaynaklanıyor. Çıktığından bu yana 🙂 sürekli ilginç bir şekilde dedikodu saldırılarına madur kalan Silverlight 🙂 bir ara “Microsoft Silverlight’tan vaz geçti Flash’ın arkasına C# gelecekmiş” iddialarından tutun birçok saçma argümanla karşı karşıya kaldı. Bu süreçte Türkiye’de SL ile ERP yapıldı, CRM yapıldı, yapıldı da yapıldı ve satan da satıp parasını kazandı, müşterisini de süper mutlu etti ama neyse biz dedikodulara geri dönelim 🙂 Son günlerde de yurt dışında başlayan bir saçmalık silsilesi sonunda canım ülkeme de geldi. Gelmese olmazdı zaten 🙂

Konudan haberi olmayanlar için baştan alacağım. Her sene yapılan PDC (Professional Developer Conference) bu sene ufaltıldı. Gün sayısı azaltıldı ve katılım 1000 kişi ile sınırlı tutuldu. Onun yerine her ülkede ayrı PDC’ler olacak. (daha&helliip;)

İKİ TANE BEGENDIGIM VARDI AMA HANGISI HATIRLAYAMADIM 🙂

http://www.xhtmlcafe.net
http://www.noroutine.lt/index_en.html
http://www.conceptm.nl/
http://www.cirquedusoleil.com
http://www.dontclick.it
http://www.kinetic.com.sg
http://www.loweage.lt/index.html
http://www.jimcarrey.com
http://www.aualeu.ro (daha&helliip;)

Microsoft’a tskler

Yayınlandı: 04/05/2011 / Uncategorized

Arkadaslar microsoft benı yaz okuluna kabul etti tsk ediyorum microsoft ve bill amcaya :))  bu arada burdaki paylaşımlar aynı zamanda kendim için yapıyorum ama bakıyorumda gunde 100 ü aşkın kişi giriyor o yüzden sizlerede tşkler:)

evet html tag lerı arasında body tagı var ama bız bunun ıcıne bırmeden
<html>

<bgsound src =”secıyoruz yerını” loop=”-1″ />

<body>bu alana eklemedık gordugunuz gıbı
</body>

</html>

deyıp  bıtıyor yapmamız gereken sadece bu loop ıle kac kez calacagını belırlerız